Antall besøkende

torsdag, mars 05, 2015

Tid for oppdatering

Her trengs det vist en oppdatering.
 
Familien lever i beste velgående som dere ser. Her er familieselfie fra hyttetur forrige helg i forbindelse med ungenes vinterferie, 
Denne uken har det rådet litt sykdom i huset. Margrethe har hatt omgangssyke, jeg har hatt feber og Helene har heller ikke vært tipp topp. Joakim sliter med ryggen etter et fall i februar og merker veldig godt skituren på skolen i går.
Nå satser vi på restitusjon så vi blir klar til VU cup i svømming i Narvik på lørdag og søndag.

I oktober rundet jeg 40 og i presang fra de på bildet over her så fikk jeg vidundermaskinen Silhouette Cameo. Det blir ikke så mye scrapping, men vi har fått testet litt både jeg og jentene. Satser på å få brukt denne masse fremover.



Når jeg ikke er på jobb eller i svømmehallen b ruker jeg noe av tiden til strikking
I julen strikket jeg denne flotte Frøken Kanin genseren til Margrethe.  Første gang jeg prøvde meg på maskesting så jeg ble veldig fornøyd. Nå er det ullbuksen som skal bli ferdig, samt Marius genser til Joakim. 


I februar var jeg og Torben på alenetur til Danmark. Anledningen var 2x40 års bursdag til et vennepar. Vi hadde en super helg. Og fikk tid til å treffe både familie og venner,


t På stoff og stil kjøpte jeg stoff til mitt første syprosjekt. Nå har jeg begitt meg ut på noe jeg ikke kan og skal prøve meg på en tunika til Margrethe. Må bare ha hjelp til å få ordna undertråden slik at  stoffet ikke krøller seg. Den virker til å være for stram. Her ser dere mønster og stoff. Så får vi se om det i det hele tatt blir til noe. 


Det var det.... så får vi se om det går flere år til neste oppdatering!




Ingen kommentarer: